Nawigacja Bloga

Najnowsze posty

Latest comments

FAQ- NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

273 Wyświetleń 0 Polubiono

W tym artykule prezentujemy listę 10 najczęściej zadawanych pytań. Mamy nadzieję, że pozwoli to uzyskać wyczerpujące odpowiedzi na nurtujące pytania. Jeśli nie znalazłaś/eś wśród poniższych pytań odpowiedzi na swoje- skontaktuj się z nami! Z przyjemnością rozwiejemy wszelkie wątpliwości oraz odpowiemy na każde pytanie. 


1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia różni się w zależności od dostępności towaru na magazynie. Jeśli zamówiony produkt jest dostępny, zamówienie zostanie wysłane nawet tego samego dnia (dotyczy zamówień złożonych od poniedziałku do piątku do godziny 13:00). W przypadku braku konkretnego produktu, zamówienie zostaje przekazane do skrojenia i uszycia, dlatego czas realizacji niektórych zamówień może wydłużyć się o kilka dni (najczęściej czas realizacji wynosi 2-4 dni robocze). Gwarantem szybkiej dostawy są produkty znajdujące się w dziale "OSTATNIE SZTUKI", środki do pielęgnacji oraz cała skórzana galanteria

2. Czy istnieje możliwość skrócenia rękawów?

Oczywiście, po otrzymaniu zamówienia należy odesłać produkt, wraz z informacją o ile centymetrów rękawy mają zostać skrócone oraz należy podać adres do ponownej wysyłki. Usługa skrócenia rękawów jest bezpłatna, jedynym kosztem jest koszt ponownej wysyłki w zależności od wyboru kuriera jest to koszt 15 zł (DHL) lub 20 zł (InPost). Po skróceniu rękawów ze względu na indywidualne dopasowanie produktu pod wymiary klienta produkt nie podlega zwrotom i wymianom. 

3. Czy skórzane paski są wykonane z jednego kawałka skóry?

Tak, wszystkie paski skórzane dostępne w naszym sklepie są wykonane z jednego kawałka skóry licowej. Kupując na TOMSKOR.PL masz gwarancję najwyższej jakości, a fakt, że nie są sklejane sprawia, że taki pasek posłuży na długie lata.

4. Czy jest możliwość uszycia skórzanej kurtki/płaszcza/marynarki w innym kolorze?

Istnieje taka możliwość, jednak niestety nie z każdego koloru i rodzaju skóry jesteśmy w stanie uszyć dany fason. Do naszej oferty stale dodajemy nowe kolory i modele skórzanych kurtek, aby spełniać zapotrzebowania klientów. Jeśli jednak marzy Ci się coś czego nie ma w naszym asortymencie- napisz do Nas, lubimy spełniać marzenia i dołożymy wszelkich starań aby spełnić i Twoje :)

5. Czy jest możliwość wydłużenia rękawów?

Z racji tego, że jesteśmy producentem a nie wyłącznie dystrybutorem- istnieje możliwość uszycia produktu z wydłużonymi rękawami. Tak jak w przypadku skrócenia rękawów, taki produkt nie podlega późniejszym wymianom i zwrotom. Jak wygląda proces zamówienia kurtki z dłuższymi rękawami? Za pierwszym razem wysyłamy standardowy produkt, dzięki temu w przypadku gdyby rozmiar okazał się nietrafiony jest możliwość jego wymiany/zwrotu. Następnie należy skontaktować się z obsługą klienta TOMSKÓR (mailowo lub telefonicznie), ponieważ koszt wydłużenia rękawów ustalany jest indywidualnie w zależności od długości wydłużenia. Niezwykle ważnym jest aby kurtka pozostała bez śladów użytkowania, ponieważ w przeciwnym wypadku wydłużenie rękawów będzie niemożliwe.

6. Czy jeżeli noszę rozmiar "L" to czy taki sam powinienem/powinnam zamówić?

Rozmiarówka w większości naszych modeli pokrywa się z typową rozmiarówką, jednak przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzić tabelę wymiarów, która znajduję się pod zdjęciem produktu. Formy naszych kurtek są wykonywane ręcznie, dlatego czasem zdarzy się, że w konkretnym modelu rozmiarówka jest zawyżona lub zaniżona tak jak na przykład w Marynarka Skórzana Męska Ryan

7. Czy jest możliwość dostosowania produktu do sylwetki klienta?

Jak najbardziej, istnieje taka możliwość, jeśli poprawki nie będą ingerować w fason i nie spowodują jego utraty. Zależy nam, aby każdy z naszych klientów był zadowolony z naszych usług, dlatego przed przyjęciem zlecenia najpierw oceniamy czy jest ono możliwe do zrealizowania oraz szacujemy koszt i czas realizacji usługi. Zazwyczaj klienci decydują się na drobne poprawki jak np. zwężenie rękawów.

8. Jak dokonać zwrotu i ile trwa zwrot pieniędzy?

Aby dokonać zwrotu towaru, należy pobrać formularz zwrotu/wymiany, a następnie wraz z oryginalnym paragonem odesłać towar na nasz adres. W przypadku trudności ze znalezieniem numeru zamówienia czy numeru dokumentu sprzedaży można zostawić to miejsce puste. W polu oznaczonym "data nabycia" należy wpisać datę złożenia zamówienia. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni, jednak przeważnie czas oczekiwania zostaje skrócony do 3-7 dni roboczych.

9. Czy jest możliwość wystawienia faktury?

Aby otrzymać fakturę, należy poinformować o tym niezwłocznie po złożeniu zamówienia- najwygodniej jest umieścić dane do faktury w wiadomości podczas składania zamówienia lub wysłać informację na nasz adres mailowy: sklep@tomskor.pl

10. Czy mogę przymierzyć wasze skórzane kurtki stacjonarnie w Warszawie?

Nasz jedyny sklep firmowy znajduje się w Bąkowie w woj. opolskim. Z uwagi na fakt, że jest to nasz jedyny sklep stacjonarny, który jest prowadzony przez właścicieli, mają państwo gwarancję najwyższej jakości obsługi klienta oraz fachowe doradztwo. Dodatkowym atutem jest obecność naszych cudownych krawcowych, które na miejscu skrócą rękawy. Przed sklepem znajduje się duży zamknięty parking.

Opublikowano w: DLA KLIENTA - BLOG TOMSKÓR

Skomentuj

Security code
  • Zarejestruj się

Rejestracja nowego konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się z Lub Zresetuj hasło